2 bucuk aylik kızım var. Kısa kol zibin üstüne pijama giydiriyorum. Terliyor yav bende öyle giyiniyorum işte ne terliyosun cıbıl cıbıl gezdircem artık bu sefer de üşürse diye korkuyorum ev 24 derece bu arada hasta etmekten korkuyorum artık. Siz nasıl giydiriyosunuz bebislerinizi?