blossoom kızlar selam kumru yuva yapmıştı büyüdüler dün gitmişler geri gelmezler sanırım. klima motoruna yaptıkları için yuvayı almam gerekiyo ama hep kaka var eldivenle alsam poşete atsam evi bitleri basar mı nasıl bi yol önerirsiniz ?
nnoktaa blossoom o zaman eldiven ve poşet. Eldiveni elinize geçirdikten sonra poşeti de elinize geçirin. Tek hamleyle şak diye alın. İçiniz daha rahat olur.
blossoom sadecoffeee balkonda değil pencerenin ordaki motora yapmış bu ilk çıkları zamandı şimdi her yeri kaka malesef
blossoom nnoktaa çok teşekkürler umarım tek seferde gelir baya kaka yapmışlar çünkü her yere yapışmış 😂
nnoktaa blossoom yavrular gitti değil mi şimdi boş? Dışkılar için de.. Su döküp bekletin. İlk etapta çıkarmak için efor sarf etmeyin. Yumuşamadan çıkmıyor meretler 😂
blossoom nnoktaa gittiler evet her gün bakıyordum onlara torunlarımdı jdkdkd üzüldüm 🥲 teşekkürler tavsiye için