Merhaba,
Benim ilk çocuğum 10 aylık erkek bebek.
Babasına düşkün bir bebek burda bir sorun yok fakat bu ara geceleri uyanıp yanında beni görüyor basıyor ağlamayı. Kapıya bakıyor sürekli babasını bekliyor o girince de beni itip ona gidiyor ağlayarak.
Bu ara zoruma gitmeye başladı bu durum :)
Sürekli oynuyorum, ilgileniyorum gece gündüz benimle. Babasıyla günde max. 1 saat vakit geçiyor.
Bu durumu yaşayan anneler var mı :(