gunduzanne karton bardak, bepanthol derma, kantaron yağı kullandık özellikle yağ çok hızlı iyileşme sağlıyor. Ameliyat süresinde uyanıktı oğlum ama uyuştuğu için hissetmedi. Biz gitmeden bir saat önce pipisine uyuşsun diye bir krem sürdük. İğne olurken acımasın diye. Ne kadar işe yaradı bilmiyorum ama sadece iğne yapılırken ağladı bir daha da ağlamadı. Dikişli mi yapılacak acaba? Şimdiden geçmiş olsun 🌸