2prensesimvarcanim Kızım bugun 7 aylık oldu biberon, emzik hiç tutmadı ana anca su verdiğimde biraz çekio biberon u sorum şu kaşıkla yemek verdiğimde yalayarak yiyor ağzına soktugumda yemeğini yalayarak yediği için yarısı geri çıkıo bu normla mi? Tam anlatamadım ama
2prensesimvarcanim 2prensesimvarcanim çok uzun sürüyor yerken önü komple batıyor falan arkadaşım kedi gibi yiyor kız ne yedi ki o şimdi çoğu üstünde dedi iyice merak ettim bu bir problemmi? Normal mi daha küçük die düşünüyordm
3kedili2bebekli 2prensesimvarcanim normal 1 aya öğrenir daha doğru yemeği bir de kaşığı değiştirin ve karşısında yemek yiyin
momofmychildren 2prensesimvarcanim wee baby nin kaşığını alın benim kızım onunla güzel yemeye başladı
2prensesimvarcanim 2prensesimvarcanim biberon falan tutmadığı için yutkunmayı tam bilmiyordur die düşündüm hep emmek ayrı biberon ayrı ya 😒
2prensesimvarcanim 3kedili2bebekli nasıl bir kaşık olmalı silikon kaşıklardan aldık farklı modellerde 3 adet ama daha değişik bişi varsa önerebileceğiniz onuda deneyeym
momofmychildren 2prensesimvarcanim evet onlardan canım benşm kızım diğerlerinden yemek istemedi damağı felan ağrıdı ama bunu çok sevdi ayrıca zorlama kendisi öğrenecek zaten 💖
2prensesimvarcanim 3kedili2bebekli bakıcam eczaneden bu gün hemen nelki kaşıklardan öle dir deneyelim bakalım sağolunnn 🌼