Ben 5 şubatta doğum yaptım doğum iznim bitti. 1 ay rapor 1 ay da yıllık izin alarak bebeğime bakmaya devam edeceğim . 1 yıllık Ücretli izin için taslak hazırlanmış . Diyelim ki bayramdan sonra bu durum netleşti ben ve benim durumumdakiler bundan yararlanabilecek mi acaba çok merak ediyorum yoksa tam olarak netleştikten sonra doğum yapanlar için mi geçerli olur