grkmsvg Arkadaşlar bebeğim 1 yaşında kulağı kepçe baya kulak bandı kullanıp memnun olan varmı içinizde
3kedili2bebekli grkmsvg malesef 3. Ay sonrası için fayda etmiyor artık kulaklari duzelmiyormus doktorum söyledi bende 4. Ayda kullanacaktim
hatice_42 grkmsvg ben Instagram da bi siteden sipariş verdm henüz gelmedi yurtdışından geliyormus baya öneren var gencler fln da kullaniyormus 60 yaşında olsan bile üç ayda etki eder diyorlar inşallah güzel gelir size haber veririm isterseniz
cennetkusum16 grkmsvg kardeşim ameliyat olmuştu. Ameliyat harici duzelmiyormus. Anne karnında oluşan bir durum aslında o yüzden bantlar işe yaramaz
3kedili2bebekli hatice_42 inşallah etki eder o zaman ya ameliyat istemiyorum ama zorbalanmasini da istemiyorum
ebrarglnr Yani bende bakmıştım ama yetişkinler içinde var ki daha çocuklar gelişim çağında etki etmemesi imkansız değilmi