azramelam Kızlar bebeğim genelde gece beslenmesi yapmıyor sabah sağım yaptığım da bebeğim sütü içtikten sonra sonlarında böyle hafif topaklanma gibi bişey oluyor sütte neden acaba bozulmuş mu oluyor anlamadım
azramelam arzutuana ay çok teşekkür ederim içim rahatladı yemin ederim üzülüyodum bozuk süt mü içirdim diye ya gerçekten çok teşekkür ederim 🌸
arzutuana azramelam 1 saatten fazla dışarda bırakmamaya dikkat edin ☺️birde bence hiç buzluk stok yapmayın ben iki üç tane bırakmama rağmen çöp oldu çünkü kötü kokuyor kaldıkça ve içmedi 🥰 o yağ bebişe kilo yapıyor ☺️🫶🏻kaç aylık bebeğiniz
azramelam arzutuana buzluğa hiç atmadım zaten direk sağdığım sütü veriyorum canım teşekkür ederim bilgi için bebeğim 4 buçuk aylık