Kızlar dışarda burnumdan getiriyor evde öylesine. Dur kızım,yapma kızım,sabır allahım diye diye dilimde tüy bitiyor. Takıntılar var zaten onu hiç söylemiyorum ama artık çok yorulmaya başladım. Durumu nasıl idare edeceğimi bazen bilemez hale geliyorum. 3 yaş sendromu tam olarak böyle bir şey mi. Yoksa ben mi yetiştiremedim kendime kızıyorum