hemshireanne ben valla başlarda sürekli sağım yapıyordum. Kızım her uyuduğunda. Kahvaltı yapıyordum, evde yürüyüş yapıyordum, rezenemi alıp TV izliyordum, telefonda takılıyordum. Hastane tipinde dik oturamıyordum mecbur öne eğik elimde tutarak sağım yapıyordum. Makine nerdeyse orada durmak zorundasın. 15 dakika sağım yapıyordum hastane tipinde güzel süt geliyordu ama afakan basıyordu bana.