Dün sorun vardı iletim kimse ilgilenmiyor mail atın dediniz atım dönüş olmadı video atın dediğiniz onu da atmadım olmuyor nedense internet üzerinden giriş yapıyorum ve internet çok gidiyor ve aşırı zorluyor neden kimse ilgilenmiyor gerçekten sinir bastı iyice bana ve uygulamayı komple silecem