Nurdan1126 Bebekanneesi normal endişelendiğiniz durum mu var anlayamadım. Boyu uzadıkça kilo da kaybolur bu çocuklarda da büyüyen herkes de normal durumdur. Bir de yürümeye başladıysa hareketlendiyse artık eskisi gibi kilo alımı çok olmaz
Aminehumamoms Bebekanneesi benim kızımda öyle 16 aylık şuan kilosu 8aylıktan beri aynı boyu uzuyor sadece :(
strs Bebekanneesi boyu uzayıp kilo alamaması normaldir sabit kalması ama boyun uzaması ve zayıflaması normal değil boy uzadı diye cocuk zayıflamaz yani bir doktora goturebilirsiniz bu sekilde yasadık kan degerleri düsük cıktı
Bebekanneesi Nurdan1126 ilk defa bu durumu yaşadım endişelendim sağlık ocağı hemşiresi de mendebur gibi cevap vermez neyse o dedi ve geçiştirdi evet yürüyor da
Nurdan1126 Bebekanneesi sağlık ocakları öyle. Bizim doktor söylemişti eskisi gibi kilo alımı artık bekleme yürüyor demişti öyle de oldu baba uzun hala uzun teyze uzun boya gidiyoruz kilomuz bi kaç aydır aynı
Bebekanneesi Aminehumamoms ama vermiyor sizinki sanırım boyu uzuyor ama kg vermiyor kızım vermiş bir kg
Aminehumamoms Bebekanneesi bilemedim canım peki iştahı nasıl yiyormu? Benim kızım hiçbişey yemez zorla yediriyorum
Bebekanneesi strs kan değerleri evet düşük kızımın maalesef yükselmiyor zoraki yediriyorum ben ona sürekli çok yoruldum çok ağzına mamayı bile parmak ile sıkarak veriyorum parmağım ezilmiş gibi acıyor yemek desen hak getire iki tatlı kaşığı yer veya yemez
strs Bebekanneesi biz surup kullandık ferrozinc ondan once hicbir damla ilaç fayda etmedi ama onun faydası oldu
Emlklf aya kadar kilo takibi yapılır. 12. aydan sonra boy takibi. persentil eğrisi 3-97 aralığındaysa minimumda bile olsa kilosu sorun olmaz. normal yani.
Emlklf Bebekanneesi kilo vermesi ile ilgili bişey söylemedim. kilo verse bile 3-97 persentil içinde ise normal kabul edilir gelişimi
Bebekanneesi D_deniz orantılı çok şükür ama vermesini bilemedim yaşayan varmı diye merak ettim doktora gidince soracağım