Kızım 10 aylık, ayağımda sallayarak uyutuyorum. Ama çok yoruldum. Bazen bacaklarım çok ağrıyor.
Sallamadan sadece piş piş la falan asla uyumuyor, zaten çok hareketli ve huysuz bi bebek. Ayrıca emzik de emmiyor o da ayrı bir sıkıntı..
Yani benim gibi bebeği olup da sonradan sallamayarak uyutmayı başaran varsa lütfen fikir verin bana da .. 🙏🏼