elfmrl123 Bu sabah sağlık ocağına gittim aşı için ama aşı takviminde değişiklik yaptıkları için henüz netleşmediği için bebeğime aşı yapmadılar var mı aynı durumu yaşayan ?
eso35 Bizde de aşı olmadıgını söylediler geri gönderdiler biz sizi arıcaz aşı gelince dediler suan 4.ay aşısı yok dediler