adar2121_ Kizlar ben 2yildir noormal doğum yaptim ama doğum yerim iyleşmemus mazen çok Ağriyor sanki yeni doğum yapmisim ggibi ve kizlar doğumdan sonr vejayinimda sanki tıp gibi bir şey var ben dedim belki idrar sarkması ama bilemedim sizceneden öyleoluyor
Elfgrn adar2121_ farklı bir dil mi acaba diye çok düşündüm ama bulamadım. 😵💫 Anladığım kadarıyla yazayım bu kadar süre içinde bir sıkıntınız varsa doktora gitmeniz gerekliydi. Doğumdan sonra Vajinanın iyileşmemesi Normal bir şey değil.