Gurbettebiranne
Küçükken tahmini 8,9 yaşlarında rüyamda abimin yandığını gördüm ve maalesef üzücü ki 1 sene dolmadan yandı hem de baya (şimdi iyi şükür ) hala net hatırlarım rüyamı
12, 13 yaşlarında ilçeye taşındık son sınıfı orada okudum .
Yine rüyamda eski okulumda silahlı saldırıdan kaçıyordum . Ertesi gün İngilizce öğretmenimiz takıntılı bi adam tarafından silahla vurulmuştu. Ve bunu sınıfta en yakın arkadaşım gazeteden görüp aa senin okulun dimi diye bana göstermişti .
Bazen bazı olayları rüyamda net gördüğümü hissediyorum ama hatırlamıyorum .
Annanemin annesi iplik yaparmış bu üç harflileri iğne ile kendine esir ediyorlarmış bu almış esir etmiş azad etmek için 7 ceddime dokunmayacaksın diye söz almış
Yani bizlerde öyle 3 harfli karabasan vs durumları olmadı hiç
Ama eşime çok gelir karabasan ilk kızıma hamileyim gece sancılarım başladı eşim uyuyor sıklaşınca uyandıracağım . Bi baktım bu yatakta gözler açılıp kayıyor nefes alması hızlı bi uyandırdım kalk karabasan basıyor diye sen nerden anladın diye şok olmuştu ben de tipinden demiştim .
Eşim bi sabah uyandı 2 babaanesi vardı öz olan ölmüş üvey olan yaşıyor hala . Sakine nenem gilden ayın 25 inde cenaze çıkacak dedi ve 1 ay falan var . Ve gerçekten ayın 25 inde o neneden olan halası vefat etti .