hak24 Günlerdir farklı konular açıyorum asla cevap alamıyorum ama ne yapacağımı bilemediğimden sormak istiyorum yine. Bebeğim asla mamayı kabul etmiyo ağzını kitliyo ek gıdayıda kabul etmiyo 7 ay 20 günlük. 12-15 saat içmediği oluyor. Aptamil 2 kullanıyoruz acaba tadını mı beğenmiyo napıcam? 7 ay 1 günlükken alttan 2 diş çıkardı o zaman bile böyle yapmadı çok üzülüyorum
imaddesi hak24 farklı marka mama deneyin. Bir de demir ilacını düzenli olarak verin iştahı demir eksikliğinden dolayı kapalı olabilir
aycoregim hak24 benim oglum daha yeni 7 aylik oldu dun doktoruna sordum. Yemek istemiyor diye. Donem donem bebekler yemegi reddedebilir biz yine teklif edicez dedi. Sizin ne kadar zamandir suruyor bilmiyorum tabii
eymenayazmom hak24 uyurken ver o zaman alır tam dalma aşamasında benim bebeğim 6 aylık aylardır böyle içiyor kucakta içmiyor
eymenayazmom hak24 ek gıda içinde pirinç unu bisküvi ve keçiboynuzu pekmezi katıyorum ben tatlı olunca yiyor sanki bilmiyorum doğrumu ama yapıyorum benimkide vermesem içmez yemez açıkmaz istemez
hak24 aycoregim ya doktorlar doğru söylüyoda anne için o kadar yıpratıcı ki yaklaşık 1 aydır böyle. O dökülen mamaların haddi hesabı yok
hak24 eymenayazmom ya dışarıda oluyoruz bisey içmiyo gece uyanıyo açlığından biliyorum ağlıyor mamayı kabul etmiyo asla yemiyo mama verdiğim için ağlayıp krize giriyo bu sefer 2 saat uyumuyo
hak24 eymenayazmom denedim onu da denedim tatlı ekşi inan tuzlu bile denedim belki beğenmiyodur diye bi tek farklı mama denemedim
1771717 hak24 aynı durumdayız kafayı yemek uzereyım sımdı daha denedım cıglık cıglıga aglıyor bırden mamayı kesti anne sutu de almıyo ne yapcam bılmıyorum
pogacayanaginannesi 1771717 benim kızımda aynı sizin gibi birden içmeyi kesti dikkatini dağıtarak iciriyorum az önce kaşık ile az az icirdim 5 aylık farklı bir biberon almayı düşünüyorum oda olmazsa mamayı değiştireceğim bizimki biberondan sanırım çünkü anne sütünü de içmiyor biberondan
hak24 1771717 ya o kadar üzülüyorum ve cıldırıyorum ki günde 3-4 kez mama döküyorum lavaboya çünkü durunca ısıtınca da yemiyo asla ağzını kitliyo ağzını açıp içmeyi kabul ederse hepsini bitiriyo
1771717 pogacayanaginannesi inşallah duzelirler insanı yıpratan bir süreç benımkı bıberon da su olsa ıcıyo mama oldugu zaman ıstemıyor
hak24 pogacayanaginannesi ben avent kullanıyorum suluğuna ağzını açıyor asla mama oldugu anlayınca acmıyo ağzını farklı mama hariç her yolu denedim. Biberona ağzını azıcık açarsa hepsini bitiriyo ama
gger Blw deneyin derim. Ek gıdasını önüne koyun ve yemesi mıncıklaması oynaması için izin verin. Bir öğün ağzına götürmez belki 2-3 ama sonrasında illaki elindeki ağzına götürür
imaddesi hak24 sizinle beraber sofraya oturtun, görsün izlesin zamanla taklit edip yer. Benim kızım da zayıf bir bebek ama ben yemek yesin diye ısrar etmiyorum yemediği yerde bırakıyorum. 10,5 aylık 7,5 kilo
eymenayazmom hak24 o kadar aynıyız ki ne bi yere gitmek istiyorum hiçbişey istemiyorum mecbur uyurken vericeksin ben hep öyleyim yada kaşık maması ver onu yer belki bide Vanilya şurubu damlat belki öyle içer ama bizim ki öylede içmiyor ya cidden çok zor pirinç unu cici bebe veriyorum şimdi onu de 6 aylıksa
eymenayazmom hak24 evet dışarıda benim bebeğimde aç gittiğim yerde ağlıyorum gitmiyorum o yüzden hamak beşiğimiz var götürebileceğim yere onunla gidiyorum yoksa zor
1771717 hak24 Aynı durumdayız canım gerçekten birebir dediklerini yaşıyorum mamayı beğenmez diye gittim farklı bir mama aldım onu da kabul etmiyor çığlık çığlığa alıyor yani dokuz ay boyunca mamayla büyüttüm hiçbir sorun yoktu bir anda böyle oldu bir hafta içinde çocuk mamayı reddetti ne yapacağımı bilmiyorum
1771717 hak24 Ben de Avend kullanıyorum sulu un içine bile mamayı koydum denedim fark etti Yine de istemedi