Dün sağlık ocağından aradı hemşire sonuç çıkmış . Bu arada oğlum 33 haftalik doğdu. Doğar doğmaz bagırsağından amaliyat oldu kuvez.surecinde hastane enfeksiyonu geçirdi. Topuk kanı sonucu fenilketonüri tekrardan kan verdik dün böyle bir deneyim yaşayan anneler yardımcı olur musunuz netten bakınca çok panik yaptım. İlk test pozitif ikinicisi negatif gelen oldu mu ?