narinl benim tavsiyem hazır suyu kaynatın sıcak sıcak hazırlayın mamayı. Bir kasenin içine soğuk suyu koyup biberonu koyunca 2dk da soğuyor. Çünkü hazır suda bile istenmeyen maddeler oluyor onların kaynayıp buharlaşması güzel oluyor bir. İkincisi sıcak suyla yapılan mama iyice eriyor çok tatlı oluyor