omertunaa bebeğinizin sağlıklı olmasına çok sevindim 🌺 bende sezaryen oldum 40 haftaya kadar normal diye bekledik ama hem preeklempsi, hem bebeğimin kalp hastası oluşu, hem haftasının gelmiş olması, hemde karın çevresinin büyük olduğunu düşünmelerinden dolayı acil sezaryene alındım. En doğal olanı bebeğin sağlıkla doğmasıdır. Yalnız bir yanlışınızı düzeltmek isterim, sezaryeni tüm hastanelerde yasaklamadılar. Ayaktan tedavi ve poliklinik hizmeti olan tıp merkezlerinde planlı sezaryen yasaklandı aslında önlem ameliyathane yetersizliğinden böyle yerler yerine hastanelere yönlendirmek. Devlet hastaneleri zaten planlı yapmıyor ama üniversite hastaneleri ve özel hastaneler hala planlı sezaryen yapmaya devam edecektir. Bir bilgi kirliliği var neden olduğunu asla anlamadığım. Birde sizin durumunuzda zaten genelde sezaryen mecbur olur, ssvd yapan bir doktor bulmazsanız tabi