Alpella Merhaba hanımlar. Oğlum 2 hafta önce bademcik küçültme ameliyatı oldu. Bugün baktım yine biraz beyazlık ve hafif ateş var. Bu mümkün müdür başına gelen var mı ?
dlrkrn @Alpella neden direkt aldırmadınız? Buharla küçültme değil mi dediğiniz? Ben eski cerrahi yöntemden yanayım ya. 6 yaşımda alındı 30 yaşımdayım bir kez boğaz enfeksiyonu geçirmedim. Keşke direkt aldırsaydınız. Yine de bir doktorunuza danışın