askbocusum_1 benim ki de yarın tam 8 aylık ek gıda yiyor ama eskiye göre daha az kilo alnını ne alemde bilmiyorum en son 7500 du anca 8 olmuştur inşallah olmuştur🤗 çok hareketlendi hiç durmuyor ilk aylar çok sakindi şimdi çok fena dişi yok ama iki üç gündür çok daha değişti huyları herhalde dişi çıkacak. Benim ki de keyfi keder bazen emer bazen oynar bırakır. Rabbim sağlık versin de bebişlerimiZe 😊