Kızlar 1 aya yakındır istediği şeyler için çıplık atıyor yani sinirle. Düşünün çorba içiriyorum diyelim çok sevdi diğer kaşık gelene kadar bile çığlık atıyor. Geçen bir mekana oturduk masada istediği şey için çığlık atıyor. Tek tek de anlatan konuşan biryim büyük ihtimalle normal olabilir zaten ama ben merak ediyorum ne zaman geçer ve ne yapmam lazım🥲