Merhaba arkadaşlar kızım için napabilirim bilmiyorum belki yaşayan ya da bu konuda destek almış birileri vardır diye yazmak istedim. Kızım küçüklüğünden beri çok takıntılı her leyi problem ediyor sürekli bizimle inatlaşıyor yemeğini 1 saate zor yer tuvalete gir derim girmez aklınıza gelebilcek her şeyde bizimle inatlaşır. Vurur cimcikler. Sürekli bişeyler aldırmak istiyor ama aldıklarımıza dönüp bidaha bakmadığı için çoğu zaman almıyoruz artık. Yani güzel bi dille yaklaşımla yaklaşsak sadece o an ki krizi önlüyoruz ama yarım saat sonra bsşka bişeyi yine sorun ediyor inanın normal geçen hiç bi günümüz kalmadı sürekli bi bağrış çağrış ve ağlama var evde artık çok yorulduk bi psikoloğa gitmeyi düşünüyoruz kardeşi oldu 2 ay önce kardeşte etkiliyordur tabi ama bundan öncede böyleydi ne kadar iyi yaklaşırsak yaklaşalım bi sonraki krizi o kadar büyük oluyor e kızdığımız zamanda üzülüyoruz o da üzülüyor nasıl bi yol izliycez bilmiyorum bi çocuk her şeyi mi problem eder gerçekten inanamıyorum