Merhaba ben oglumu kırkı cıkasıya yaptırdım zorlandım bıraz bardak falan koydum,bır haftaya acısı geçer ama cildi ınce oldugu ıcın kırmızı olması normal korkma,antby krem verıyo dr anestol ve furacin verdı bıze iyi geldi toparladık kontrole gittik iyi dedi geçti öyle geçmiş olsun her yarım satte bezını al kaka yaparsada yıka öne su deymıxek şekilde