Kızlar bebeğim doğduğundan beri hep aynı sanki yenidoğan gibi hep emmek istiyor. Artık beni emzik olarak kullanıyor. Vermeyince çıldırıyor tişörtümü yalamaya çalışıyor. Emzik veriyorum fırlatıyor. Ben ne yapacağım bazı geceler yarım saatte bir uyanıyor. Nadiren gece 3 kere kalktığı oluyor o gün çok mutlu oluyorum. Genelde 6 7 defa kalkıyoruz. Yardım edin allah aşkına