Bebeğim 6 ay 20 günlük dün gündüz hiç bişey yoktu gece uyandığında kuru öksürük ve hırıltı ile uyandı saat başı kalkıyor uykusuz mahvolduk ikimizde uyanıkken öksürük yok burunu da açtım hiç bişey yok eşimi uyandırdım doktora gidelim diyorum gamsız buradakiler hiç bişey yapmıyor bugün geçsin diyor geceden beri hiç kalkmadı bile bakmaya kimsem yok burada kendimde gidemem araba kullanmayı bilmiyorum uzak otobüs falan da yok sağlık ocagından doktor geliyor köye bugün gitsem öksürük şurubu yazarmi acaba yada gecirmek için evde ne yapabilirim lütfen yardımcı olur musunuz