Kızlar bu 4. Ay atağımıdır nedir içimden geçti valla gözümü bi açtım kontrol etmek için ayaklarıyla oynuyor etrafa bakıyo saat 3 baya bi bekledim hiç gözükmedim kendi kendine dalsın diye 1 saat oldu uykuya dalmadı yaaa neyse aldım emzirdim yatırdım normalde gece hiç sallamam emzirip yatırıyorum kendi uyuyo yine 1 saat geçti uyumadı hafif sallıyım dedim şuan saat 6 olcak bi döngüye girdik çıkamıyoruz