goney Merhaba kızlar, Kızım 15 aylık ne gece ne gündüz uyumuyor. Artık çok yoruldum. Yatağına yatırıyorum uyanıyor yatırıyorum uyanıyor. Babasına asla gitmiyor, resmen yapıştık. Bunu yaşayan var mı?
Acu_ goney malesefki bende böyleyim. Bizim yüzümüzden ama. İlk oğlumda öyleydi. Eğitim aldım. İkincide aynı şeyleri yapmycm dedim yaptım oda aynı. Ayrıca dediğiniz gibi babada durmuyor kıyamet kopuyor eğitim vereceğim galiba
Acu_ alpinannesikv ilk oğluma eğitim verdim. Küçük oğluma veremedim. Çok çok fazla ağladı. Ama eylülde tekrar vermeyi düşünüyorum inşallah. Yatır kaldır yöntimi ile eğitim verdim