Benim bebeğim de 8 aylik 1 haftadır gece beslenmesini tamamen kestim çünkü son zamanlar da 20-30 CC içip birakiyordu ya da ağzını hiç acmiyordu artık geceleri eskisi gibi acikmiyorlar doktorlar da 1 yaşından sonra gece beslenmesini bırakmalısınız diyorlar uyandığında önce emzik veriyorum uyumazsa süt iciriyorum önceden rüya beslenmesi yapiyordum artık yapmıyorum