Minejjan 4 buçuk aylıkken oturtuyodum benim gözetimimde 5 dakika 5 aylıkken 10 dakika 5bucuk aylıkken 15-20 dakika oturttum şuan 6 ay 5 günlük desteksiz oturuyor bazen belli olmuyor yıkılıyor bişeye heyecanlaninca vs..
Deletedmom114 Kucağında destekli oturabilirsin ben 4 buçuk aylıkken hafif hafif oturtuyordum şimdi 5 bitti 5 dakika kadar desteksiz kendi oturuyor tabi sonra yana yavaşça yatıveriyor 💁🏻♀️
Dilekb Doktorların dediği 6 aydan sonradır. Öncesinde bebeklerin beli ağrır, kemikleri ne ki onların.. erken davranmazsanız iyi olur bence.. Ama erkeklerin neden geç olması lazım onu anlamadım.