Momofpars Kızzzz kız bırak babannesine bağlı olsun biraz valla ilerde rahat edersin😂 Ben seni iyi anlıyorum eskiden bu postu bende açmıştım şuan pişmanım
2.5 yaşında inanılmaz anne aşığı oğlum. Eskiden bu kadar değildi. 1.5 yaşlardan sonra özellikle düşkünleşti ve ben olmasam 1-2 saat durur babanneyle en fazla. Benim omzumu, belimi öpüyor durduk yere. Bende elbet mutluyum ama keşke benden başkasına da biraz düşkün olsaydı, eşimle başbaşa hiç bir yere gidemiyoruz