Bebeğim emerken iki kolu da karnına doğru oluyor yani bi kolu salıp aşağı arkama vermiyor doğru anlatabildim mi bilmiyorum, kolunu tutup ben yapmaya çalışıyorum izin vermiyor. Böyle olunca vücudu uzanık başı bana dönük kolları karnında oluyor. Yanlış mı?