Ya bide büyüklerimiz şey diyor kilo alıyormuş uzun süre yapmadığında, ki öyle oldu ek gıdaya başladığım gün düzeldi bende 2,5 aylıktan 6 aylık olana kadar yaşadım. Sonra anladım ki sütüm bebeğe yaradığı için bağırsakları tam dolmadığı için yapmıyormuş aslında, ek gıdaya başladığım gibi düzenli olarak her gün yaptı, bu arada 6-7 çocuk doktoru gezdim, alerji doktoru, çocuk cerrahisi vs. Doktorları geze geze bir çözül bulamadım ve 6 aylık olmuştu ek gıdayla düzeldi şükür