rozeriin İğneyle korunmayı bıraktıktan sonra son iki aydır hap ile korunuyordum iki hafta oldu hapı bırakalı merak ettiğim şey ise sabahtan beri adet ağrım var kasıklarım da belim de karnimda adet oldum diye seviniyordum ama sadece kahverengi leke geldi gün boyu da başka gelmedi hamilelik olabilir mi yoksa adet belirtisi mi (3 seneye yakındır adet görmüyorum)
rozeriin rabiaydin doğumdan sonra üç aylık iğneyle korundum o da adetimi tamamen kesti farklı bir doktor da hapla korunmayi adeti düzene sokacağını söyledi ama haplar da adeti kesiyormuş
rabiaydin Yerleşmenin belirtileri adetle aynı kaşık ağrısı, karın ağrısı, lekelenme vs. Her 2 seçenekte olabilir. Bebek mi istiyorsunuz?
rozeriin rabiaydin istiyorum ama şu an için değildi kızım daha 20 aylık uzun süredir adet olmadığım için doktorum iğneyi hapı biraz bırakıp vücudun kendine gelmesini söylemişti bu süre içinde hamile kalamazsın da zaten dedi ama tedirgin oldum nedense
rabiaydin 3 yıl çok uzun bir süre Allah yardımcın olsun erken gebelik testi yap istersen bende çok merak ettim
rozeriin rabiaydin erken gebelik testine güvenemiyorum kızıma hamileyken negatif çıkmıştı ama o zaman hamileydim test yaparsam haber veririm :))