Ayyy kızlar 1 buçuk yıldır evliyim. Evlenir evlenmez hamile kaldım, hamile olmanın etkisiyle hormonların değişimiyle vs. Üzerine doğum lohusalık, bebek emzirme falan derken sürekli hormonlarımın etkisi olsa sürekli sürekli öfkeli agresif sinirli eşimle kavga eden tartışan her şeye alınan küsen takan biriydim. Bebeğim 8 aylık 1 aya yakındır sütüm kesildi ve emzirmiyorum, hormonlarımın düzene girmesiyle olsa gerek eşimle aramdaki sorunlar azaldı kendimi aşırı rahatlamış hissediyorum psikolojik olarak sizdeds böyle olan var mı? Bence emzirdiğimiz sürece lohusayız buna inandım, emzirme sonlanınca lohusalıgım bitti gibi :d