biricik9 prensesveannesi1 çok güzel takımlar çok beğendim üste çıksın diye yazıyorum oğlum var kız olsaydı o tulumu alırdım dad mom yazılan hoşuma gitti
rabiaa1605 prensesveannesi1 900 az değilmi yine sen bilirsinde nebiliyim bide battaniye hediye ediyorsun çocuğum biraz büyük olmasaydı bide kız olsaydı alırdım valla 💞🌼
prensesveannesi1 rabiaa1605 canım ihtiyacım var gerçekten bunlar hediye geldi o yüzden hiç kullanmadan veriyorum fiyatlarını bilmediğim için
rabiaa1605 prensesveannesi1 anladım canım benim yanlış anlamanı istemem ben mesala bizim burda zıbın aldım 75′e ve 80′e aldım bence internetten bir bak fiyatlara ona göre yaz derim çünkü çok aşırı derecede uygun şimdiden iyi satışlar canım
prensesveannesi1 biricik9 çok sağol canım onu erkek de kullanıyor unisex diye aldılar cinsiyeti belli değildi
biricik9 prensesveannesi1 haklısın canım ama kırmızı kalp felan var kızlara daha çok yakışır erkek bebekte komik durur biraz sanki oğlum 4 aylık ve yaz geldi uzun kollu sıcak tutar ama isterseniz dolaba da ekleyin oradan da satış çok olur