Ablamın bebeği 6 haftaliktı dün doktor a gittiğinde doktor başta bebeği görmemiş düşük yapmışsın demiş sonra bebeği gördüğünü söylemiş ama iğne yazmış ablamın aşırı kanaması olduğu için az önce mesaj attı aşırı kanamam var diye birde ceviz büyüklüğünde et parçası görmüş aşırı ağrı ve kanaması var düşük mü oldu acaba ve doktor a gidilmezse neler olur ben git dedim hemen doktor a