Kızlar çok duygusalım.. Oğlum bugün tam 3 yaşına girdi. Geçen sene bu kadar etkilenmemiştim ama şimdi aşırı duygusalım hangi ara 3 oldu ne çabuk büyüdü zaman nasıl böyle şu gibi aktı anlamadım. Ama ben sanki ne yapsam da doyamıyorkorkuyorum sürekli birlikteyiz ama yine de sanki bir şeyler eksik, yarım kalıyor.. Bunda 5 sene sonra ya sanki daha kıymetibi bilseydim bugünlerin diye iç geçirecekmişim gibi bir hüzün geliyor. Size de böyle oluyor mu acaba mutlu bir an bırakabiliyor muyum, yaramazlık yaptığında sesimi yükselttiğim için kişiliğine olumsuz etki bırakır miyim ya da bugün ev işlerine ondan daha çok vakit mi ayırdım.. gibi düşünceler beynimi kemirip gidiyor. Siz de böyle mısınız yoksa bir an önce büyümesine mi odaklısımız ben şu an hiç büyüsün istemiyorum sürekli bir şeyleri telafi etme derdindeyim çünkü büyüdüğünde yapamamaltan çok korkuyorum 🥺