Bence çocuğuna bağırıp onu bu derece yıpratacağına bu döneminde geçici olduğunu unutma inan sıkılıp bırakacak tıpkı oyuncaklarından sıkıldığı gibi. Eşine pasla çok daraldığında o baksın seninde sinirin yatışsın. Bak ateşlendi ağlamaktan diyosun o hallerini görüp üzülmüyor musun hiç. Yazık, güzel anılar biriktir bebeğinle, sonra bakıp pişman olma ve kıyas yapma diğer çocuğunla.