Snm1234 28 yasındayım bir sene önce anne oldum ilk cocugum ama bır düşügüm var bundan önce korkuyodum olmaz die ama hemen hamıle kaldım şükür,sezeryan oldum özelde,iyi geçti amelıyat ama bebegımı yogun bakımda yattı crp yüksek cıktı beşgun kaldı,hergün süt vermeye gittim sonra herşey yolunda gitti cıkısımızı verdıler,el benek gül bebek büyüttüm bır yasına geldı oglum ailenın göz bebegi,ıkı tarafında ılk torunu,geçenlerde bır düşük daha yasadım korkunctu benım için kanamam basladı hemen kürtaj oldum,hamıle kalmaktan acayıp korkuyorum kp hullanyorum esım bilmiyor,daha dayanamam suan hamılelegı hazır degilim cocugım bıraz kossın oynasın peşinde dolaşabılım şiş kaka desin,Allah ol derse olur zaten ama gerçekten cocuk bakmak cok zor bütün elını ayagını baglıyo yorgunluk uykusuzluk bakan yok sürekli ev psıkolojı alt üst oluyo,aklı olan ikide bıraksın üç asla yapmayın düşüklerim olmasa benım üçtü mesela Allah acıdı bana 🌹🤲