ela4182_ Merhaba kızlar oglumda süt alerjisi çıktı oyuzden normal mamayi biraktik elimde 2 adet açılmamış hipp organik combiotic bebek maması var 1 numara ebebekte 450ye almıştım 400e vericem ihtiyacı olan varmi bebeğime bez alacam inşallah satarsam