Alyakuss_ Bu aralar iştahım inanılmaz açıldı gece gündüz sürekli yemek yiyorum ve önüne geçemiyorum bi 10 kilo fazlam var şimdilik sadece iştahımın kapanmasını istiyorum 😭 önereceğiniz neler var
Aygul58 Alyakuss_ uzun sürekli tok tutan besinleri tercih edin mercimek salatası nohut salatası gibi ve sağlıklı atıştırmalıklar yapın tatlı isteğiniz de varsa 😁 bende alım başımı gidiyordum dur dedim kendime 😅
BuzluKahve Alyakuss_ açlıktan mi canınız istediği için mi yiyorsunuz? Ben tok olmama rağmen bu saatte waffle söyledim onu bekliyorum şu an. Benim de 10 kilo fazlam var
beyzzsenturkk_ Alyakuss_ bende 77 ile doğurdum 63e düştüm şu an 69um şu son 2 aydır çok kötü yemeye başladım özellikle geceleri çikolata krizlerim tutuyo gizli gizli engel olamıyorum kendime canım çikolata istedikçe su içiyorum🤦🏻♀️