bsrkn gündüzleri daha çok iş görüyor şu an için koyuyorum evi toparlayana kadar oyalanıyor duruyor onda işlerim bittikten sonra alıyorum emziriyorum altımı değiştirip yatırıyorum bır hafta sonra bebegım 3 aylık olucak şu an için bir sıkıntı görünmüyor ileriki günlerde nasıl oluruz bilmiyorum ama benım kızım 1-1,5 aylıkken durmuyordu bıraktığım gıbı mızırdanıyordu 1,5 ayından sonra az az durmaya başladı şu an da da gün içinde 1-1,5 saat zamanını anakucagında geçiriyor oyalanıyor oynuyor yeni yeni sevmeye ilgisini çekmeye başladı diyebilirim .
Bebekten bebeğe de fark eder sanırım bu durum. Hiç boşuna almış gıbı hıssetme sonuçta kullandığı bır süreç oldu ama kısa zaman ama uzun zaman. Hiç olmadı dolap gardrop letgo gıbı uygulamadan ıhtıyac sahıbı bırıne satarsın başka bır bebekte kullanır sende aldığın parayla bebegıne başka şeyler alırsın.