Leylaa_ Merveisildakk8 3 ay oldu tuvalet eğitimine . 4 yaşında kızım gece bezi bağlıyorum . Bu durum gündüzü etkilemiyor çok su içiyor yatarken bezi sabah kalktığımda dolu oluyor gece için şuan kızım hazır değil . 5 aylık bebeğim var bende hazır değildim açıkçası 😄
Leylaa_ Merveisildakk8 3 ay oldu tuvalet eğitimine . 4 yaşında kızım gece bezi bağlıyorum . Bu durum gündüzü etkilemiyor çok su içiyor yatarken bezi sabah kalktığımda dolu oluyor gece için şuan kızım hazır değil . 5 aylık bebeğim var bende hazır değildim açıkçası 😄
ElisaMom_ Merveisildakk8 gece gündüz bir kesmelisiniz kafa karışıklığı olur çünkü 2 haftadan fazla oldu bezi biraktirali gece ben uyandıkca mesela 2 defa uyandiysam onuda kaldırıp çise götürüyorum bazen hiç kaldirmiyorum zamanla alisiyorlsr gece çiş tutmayı
mutlu__son1209 Merveisildakk8 başladık direk Çıkardık ve ilk geceden beri yapmadan kalkıyo gündüz geceden daha çok zorladı tavsiyem hiç Takmayın bezi 2 ay da iki kere kaçırdım gece altına birkaç kere çişi Gelince kalktı kendisi çişe gittik diğer geceler akşam yattı sabah kalktı yapmadan dediğim gibi gündüz daha zordu
nhts Valla ben kesince direk gece sabahı bir yaptım iki oğlumda hiç beklemedim gece uyumadan götürdm gece sıvı alımına dikkat ettim komple bıraktılar o şekilde şimdi kızım küçük daha 4 aylık ama ayni yöntemi kullanırım Allah nasip ederse
Merveisildakk8 mutlu__son1209 peki sıvı alımına dikkat mi ettiniz ve hangi ayda bıraktırdınız soğuklarda devam ediyor ya yazımı beklesem bilemedim
mutlu__son1209 Merveisildakk8 26 aylıktı şubat sonu başladım soğukla pek alakası yok bence bu işin sucu alımına dikkat etmedim gece yatmadan götürdüm o yetti dediğim gibi gündüz daha zorladı bizi