Alimmm141 merhaba bende hiç kıyamadım hatta eşim hiç istemedi ☺️ Ama ben sürecin ileride daha zor olacağını biliyordum. Uyuştururken ağladı baya bir de ilk çişini yaptığında kucağıma basıp emzirerek sakinleştirdim onun haricinde hiç huysuzluk yapmadı. Ben sargısını aynı akşam çıkardım hatta daha rahat oldu. Korkulacak bir şey yok inanın yenidoğanlar daha çabuk iyileşiyor.