54321betul Kızlar bugün bir yerde çalışan annelerin doğum izni süresi düzenlenmesiyle ilgili bir haber okudum resmileşirse doğum izni 1yıl ücretli 1.5 yıl ücretsiz izin hakkı verileceği yazıyordu Merak ettiğim şu ki şuan doğum izninde olan anneler için izin hakkı yeniye Göre mi eskiye göre mi değerlendirilir?
ftttsrr 54321betul ben yeni hamileyken konuşuluyordu çıkmadı kızım 6 aylık oldu hala çıkacak ücretsize ayrıldım bile yani malesef yetişmedi bize
hasrettecas 54321betul bunun kabul görmesi resmi gazetede yayınlanaması en az bir yılı bulur zaten velev ki şaşırtıp ilk defa söylediği şeyi hemen hareket e geçirirse izindekileri kapsar diye düşünüyorum
merveems Yasa ne zaman çıkarsa o zaman tarihini baz alınır geriye dönük doğumlarda verilmez izin hakkı şuanda doğum yardımı parası çıktı onda da mesela 2025 ve sonrasında doğum yapanlar kullanabilecek onun gibi
54321betul merveems çocuk parası yardımı da Mart ayında resmileşti ama 2025 yılında doğum yapanları kapsadı
ketadenesha Bu değişikliği “ x tarihinden itibaren doğum iznine ayrılmış olanlar “ şeklinde getirirlerse siz de dahil olabilirsiniz. Ama bu uzun süredir konuşulan bir konu, yasalaşması çok zaman alır gibi geliyor.
54321betul ketadenesha Umarım İvedi bir şekilde resmileştirirler 23 Nisan gibi yapsalar mesela çok güzel olurda tam bir bayram olur bir çok çocuğa ve tabiki biz annelere
merveems 54321betul ben meclisde çalışıyorum az çok bilgi sahibiyim sanmıyorum zaten kanunun kabul edilip resmi gazetede yayınlanması bunlar uzun süreç
54321betul merveems şimdiye kadar uzatılmaması bile çok geçikmiş bir durum dilerim daha fazla gecikmezler
Zynpmom merveems merhabalar acaba doğum izni ile ilgili duyumu uz var mı mecliste çalışıyorum demiştiniz meclis tatile girmeden olacak mıdır ?
ketadenesha 54321betul keşke. Geç bile kalınan bir konu, işe başlamak için 4 ay çok erken. Kaldı ki herkes ücretsiz izine çıkacak maddi duruma da sahip değil. Doğum oranını 16 haftalık izinle artırmak imkansız…
Zynpmom merveems benim tahminim 2025 aile yılı olduğu için 2025 doğum yapanlar kapsar değilse dün doğuran faydalanamaz yasa çıktığında doğuran faydalanirsa ne saçma olur yani .
merveems Zynpmom zaten doğuran doğurmuş amaç doğurmayanı teşvik etmek genede çıktığında belli olur zaten nedir ne değildir
crybaby hemsire-anne- iş yerime sordum yasa çıktıktan sonra doğum yapanları kapsar dediler belediye de öğretmenim
hemsire-anne- crybaby sanmam 2025 yılı aile yılı oldu dogum parasıda 2025 yılındakileri kapsadı buda öyle olur muhtemelen