Kızlar şimdi bı sorunum var börek gibi biseyi dondurucuya koyuyorum çözündürüp ısıtıp koyuyorum yiyelim diye borekte sanki böyle buz kokusu gibi değişik koku oluyor yiyesim gelmiyor bu akşam arkadaş ta yedim dondurucudan çıkarmış ısıtmış miss gibi hiç koku yok bişi yok soramadimda ne böyle koku yapar diye utandım size danışarak yanıt bulmak istedim bilmediğim için linclemeyin lütfen 🫣😊