Kızım 2ay 17 gunluk .Dogdugundan bu yana ara ara kustugu oluyordu bır suredır yoktu bır kac gundur yıne basladı ☹️ Cok uzuluyorum zaten prematüre dogdu zaten cok zayıf zaten kılo alımı yavastı bırde bu kusma geldı .Meme + mama olarak ılerlıyoruz.Mama Aptamil prosyneo ve pronutra olarak bır ondan bır ondan verıyorum.Acaba ondan mı kusuyor .Bestlak damla almıstm ıctm acaba ondan mı kusuyor.Yanı ben nasıl anlıcam yavrum nıye kusuyor