Goktug4343 8 ay 21 günlük benimki de aynı bu durumdayiz, anne yanını da çektim ama maalesef yine olmadı ille yanımda yatacak, yatsın sorun değil ama bu sefer de ben ne uyuyabiliyorum ne dönebiliyorum, arkdsin dediği gibi baza birleştirdim ama bu sefer de iki baza arası açık battaniye vs koyuyorum ama yine de arada ben kalıyorum her yerim tutulmuş ağrılı vaziyetteyim 😭